Winkelwagen
0 producten • €0,00
Winkelwagen

Garantie

Bij Original Car Parts staan service en hoogwaardige producten hoog in het vaandel!

Heb jij, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst? Meld dit ons en wij staan direct voor je klaar om het op te lossen.

Vragen over de kwaliteit van de gekochte producten via de webshop
Indien er vragen zijn over de kwaliteit of een klacht n.a.v. een online aankoop kun je altijd terecht bij Original Car Parts. Neem dan contact op via ons e-mailadres info@originalcarparts.nl. Wij zullen dan uiterlijk binnen 2 werkdagen contact opnemen. 

Klacht over geleverde dienst, website of medewerker
Mocht je een klacht hebben over een geleverde dienst, de website, of één van onze medewerkers dan kan dat kenbaar worden gemaakt via de klantenservice. Stuur je klacht naar info@originalcarparts.nl, dan kunnen wij daar het beste en snelste mee aan de slag. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en indien nodig een intern onderzoek opstarten.

Wij streven ernaar om de klacht binnen 7 dagen te beantwoorden, mocht dit langer duren door een lopend onderzoek zullen wij dit tijdig, binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, kenbaar maken.

Garantievoorwaarden
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie.

Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden.
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.

Onder deze garantie vallen niet: 
• Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik 
• Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik 
• Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
• Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud